lördag 20 september 2008

20 september - kväll

Idag har jag haft två mycket givande konversationer med två trevliga personer. Först sms:ade jag med fredrika om sk. "intensivt gråa ögon." Så jävla snyggt. Grejen var att vi skulle försöka komma på ett bra sätt att beskriva sådana ögon. Vi kom faktiskt på en hel del till slut.

Senare pratade jag med Agnes i telefon om en massa olika saker,bla. att man borde kunna vara helt ärlig om allt till såna kompisar. Det var ett mycket intressant samtal.

Förresten har jag kommit på att Fix You verkligen är en otroligt bra låt. Fast jag har lyssnat på den i 3 år som slutar den aldrig att beröra. Det är det som kännetecknar en riktigt bra låt tror jag. En låt som betyder mycket för en. Man slutar aldrig älska den.

Och sist men inte minst så fick jag en helt, totalt bra idé ikväll. Någon gång borde man gå ut på kvällen, och lägga sig på en filt någonstans och bara kolla på stjärnorna. Nu vet jag inte om alla jag känner skulle uppskatta det, en del kanske bara tycker det skulle vara ett slöseri med tid. Men jag älskar att kolla på stjärnor...

Inga kommentarer: