fredag 10 oktober 2008

10 oktober - KUL

Tjo.
Det har varit en väldigt roliga dag idag.

På So:n imorse så satt Lena och pratade om hur världen kom till enligt asatron. Det var otroligt kul eftersom det tydligen var så att att en ko slickade på en sten och då bildades en människa av den stenen.

På No:n hände det väl i och för sig inte så mycket.

På engelskan hade vi ingen lärare så Michel hoppade runt på borden och fast vi skulle läsa så tror jag inte att det var så många som gjorde det. Det var lite kaos! Jag satt i alla fall i fönstret och chillade.

På lunchen var det någon konstig taco med skum köttfärssås. Vi pratade om katter vid bordet och rebecka blev freaked out. Hon tycker att det känns som om man äter katt när man pratar om katter vid maten. Vi fortsatte att prata om det och då sa rebecka:
"Åh! Nu smakar det katt i min mun."
Jag skrattade ihjäl mig.

Inga kommentarer: