måndag 11 augusti 2008

11 augusti - Ja absolut, det här kommer gå super!

Ja då var man här igen. Ännu ett försök att starta en blogg som består av mer än 5 ointressanta inlägg på 4 månader. We'll just have to wait and see what happens.

Jag sitter här och kollar på tv. Zappar lite. Det är ändå ingenting bra på, men det är bättre än att sitta i mörker och tystnad.

Idag har jag varit på Ikea (Sveriges stolthet(?)) med mamma och alex. Jag hittade ingenting intressant men jag plockade på mig ett par tofflor, mest för att jag var där. Ikeas tofflor är verkligen de skönaste tofflorna som finns.

Snart börjar skolan igen. Nåja, snart och snart, men ja ni fattar. Jag vet inte vad jag tycker om det. På ett sätt vill jag bara ha sommarlov alltid. Inga tidiga mornar - inget stress över läxor och annat - inget ansvar - inget att oroa sig för. Ja, listan skulle kunna fortsätta ganska långt till.
Men å andra sidan så gillar jag faktiskt skolan (ja, jag är en plugghäst). Jag gillar att känna mig duktig antar jag (de gånger jag faktiskt lyckas med något i skolan alltså).

Nu ska jag sova...

Inga kommentarer: