fredag 29 augusti 2008

29 augusti - Om min kofta

Franska i skolan. Följande samtal är inte ordaggrant.

Jag (till Hanna): "Den här koftan är väldigt stickig."
Hanna: "Ja, den verkar lite stickig."
Jag: "Ja, den är stickig. Vill du känna?"
*jag gnuggar ärmen av min kofta mot hannas ansikte*
Hanna: *Skrattskratt* Sluta!

Jag attackerar Hanna typ 10 gånger till med min kofta.
Sista gången ramlar Hanna omkull på golvet, skriker nästan av skratt och blir superröd.

Jag: "Agnes! AAGNES! Kolla på Hanna!! Hahaha. Hon är jätteröd!"
Någon: "Nej, vad elak du är."
Agnes: "Hon är verkligen röd. Haha."

Hanna håller händerna för ansiktet och fortsätter skratta.

Jag: "Jag vet! Kolla vad vita hennes händer ser ut. Hahahaha!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kul :D och sedan när ni/vi sprang till maten och DU (INTE JAG!!!! HAHA) skrek konstigt i matsalen :D

Anonym sa...

Hahahahaha
bliir jag röd när jag skrattar? :C
HAHAH (A)
det va agnes som gjorde ljudet när vi va i matsalen!! :D

Anonym sa...

hahha. jag vet att det var agnes :D