lördag 6 september 2008

6 september - Chill dag med mycket syskontid.

Idag har jag varit med min familj i skärholmen. Vi böjade med att ta fästingsprutor(jippie), men sen gick vi till en mycket trevlig affär, Bolagret där jag köpte en väldigt snygg "tavla" av NY.
Sen skulle mamma och pappa handla mat så då satte jag och alex oss på ett fik i typ en timme.
Vi satt och pratade och så till m & p kom tillbaka. Det var väldigt mysigt.

Senare när vi kom hem så började jag och alex titta på en massa gamla foton som m & p har tagit. Jag hittade några snygga svartvita foton att ha på väggen och alex hittade ett par färgfoton som han hängde upp på anslagstavlan i sitt rum. Sen så hjälpte alex mig att sätta upp NY-tavlan och en av de svartvita fotona på min vägg. Resten ska jag sätta upp när jag har svarta ramar till dem.

That's it for today, folks. And remeber to keep your socks on in Ljushallen (otherwise you might get "cold feet" höhö.

Inga kommentarer: